.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی استاندار مازندران؛
مهدی گلچوب مدیر کل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری شد
طی حکمی از سوی دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران مهدی گلچوب مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران شد.
مهدی گلچوب مدیر کل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری شد

طی حکمی از سوی دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران مهدی گلچوب مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز مراسم تودیع دکتر لیلا واثقی و معارفه مهدی گلچوب امروز برگزار شد.

یادآور می شود مهدی گلچوب دارای دکترای اقتصاد و در کارنامه فعالیتی خود معاونت بازرگانی خارجی سازمان بازرگانی و سازمان صنعت معدن و تدریس در دانشگاههای مازندران را دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طالبی 31 شهريور 1395
با سلام
این انتصاب بجا بی شک نشان لیاقت و شایستگی دکتر گلچوب می باشد..
آقای دکتر تبریک ما را پذیرا باشید..
ابوالقاسم عزیزی 31 شهريور 1395
باسلام!عرض تبریک ویژه دارم محضربرادربزرگواروهمکارگرامی جناب دکترگلچوب
بدینوسله این انتصاب شایسته که حاکی ازلیاقت این چهره خدوم بوده راازصمیم
قلب تبریک عرض نموده!توفیقات روزافزون راازدرگاه ایزدمنان مسئلت دارم!
احمدی نیا 31 شهريور 1395
جناب اقای دکتر گلچوب
با سلا م
انتصاب شایسته حضرتعالی را تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت دارم
احمدی نیا گردشگری مازندران
اسماعیلی 31 شهريور 1395
جناب دکتر گل چوب انتصاب شما را به سمت مدیر کل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران تبریک عرض می نمایم.از طرف اسماعیلی فریدون کنار
آقاگل زاده حاجی 31 شهريور 1395
با سلام ضمن تقدیر و سپاسگزاری از زحمات سرکار علییه خانم دکتر واثقی در طول دوران مسئولیت در این سمت مهم بدین وسیله انتصاب همکار ارجمندم جناب دکتر مهدی گلچوب را به این سمت صمیمانه عرض تبریک داشته و آرزوی توفیقات ایشان را در خدمت به مردم و رضایت حق تعالی مسئلت دارم.
زارعي 1 مهر 1395
با كمال مسرت و با التفات به توانمنديهاي علمي ، مديريتي وتخصصي، انتصاب به جا و شايسته جنابعالي را به عنوان مدير كل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندران كه بيانگر تعهد ، كارآمدي و لياقت آن برادر گرامي در صحنه هاي خدمات صادقانه به نظام و ميهن اسلامي است تبريك عرض نموده و ضمن آرزوي توفيق روز افزون موفقيت ، سربلندي و سعادت شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
میرکاظم نظام تبار 1 مهر 1395
جناب آقای مهدی گل چوب عزیز با سلام و احترام انتصاب بجا و شایسته حضرت عالی را به سمت مدیر کل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند منعال خواستارم
جعفری 1 مهر 1395
انتخاب وانتصاب شایسته جنابعالی که نشان از لیاقت و شایستگی شما می باشد را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان ارزوی موفقیت و بهروزی را خواهان و خواستارم .
حميد 1 مهر 1395
خدارا شكر يكي از نيروهاي خوب از زندان زاويرا رهايي يافت
دکتر ا . فلاح 1 مهر 1395
جناب اقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم مازندران. از حسن انتخاب شما در معرفی اقای دکتر گلچوب بعنوان مدیر کل امور اقتصادی استانداری تقدیر میگردد. انتخاب افراد شایسته کارایی و بازده سیستم را ارتقا، میدهد.
جناب اقای دکتر گلچوب ضمن تبریک بابت انتخاب شما که نشان از تجربه ولیاقت جنابعالی است. باعث بار مسئولیت پذیری جنابعالی نیز میگردد .
منتظر روزهای تعالی و موفقیت در این مقام هستیم
امینی- بهشهر 1 مهر 1395
جناب آقای دکتر مهدی گلچوب
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی وبین الملل استانداری استان لاله خیز مازندران تبریک عرض می نمایم. ان شاءالله موفق و موید باشید.
معین فر 1 مهر 1395
جناب آقای دکتر گلچوب( سرباز ولایت )انتصاب شایسته حضرت عالی به سمت مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تبریک عرض نموده امید آن دارم که در ذل توجهات ولیعصر ودر سایه ولایت ولی امر مسلمین در خدمت به خلق ا...موفق ومنصور باشید.
هادی نزاد کیاسری 1 مهر 1395
جناب آقای گلچوپ سلام فقط برای شما آرزوی سلامتی وموفقیت در تمام مراحل زندگی به ویژه خدمت گذاری برای مردم این سرزمین را از خداوند منان خواهانم
حمیدزاده 1 مهر 1395
جناب دکتر گلچوب انتصاب جنابعالی که نشان از لیاقت و شایستگی شما میباشه رو تبریک میگم موفق و سر بلند باشید
زهره منش 1 مهر 1395
جناب آقای دکتر گلچوبانتصاب شایسته حضرت عالی به سمت مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تبریک عرض نموده امیدوارم که در ذل توجهات ولیعصر ودر سایه ولایت ولی امر مسلمین در خدمت به خلق موفق ومنصور باشید.
باقریان جویباری 1 مهر 1395
ضمن عرض تبریک به آقای دکتر گلچوب
انشالله حضور ایشان منشا برکات برای استان باشد .
وحید گلچوب 1 مهر 1395
جناب آقای دکتر مهدی گلچوب انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تبریک عرض میکنم.
مهندس حمید گلچوب 1 مهر 1395
جناب آقای دکتر مهدی گلچوب
انتصاب جنابعالی را بسمت مدیر کل اقتصادی استانداری مازندران که نشان از لیاقت و شایستگی شماست به جنابعالی تبریک عرض نموده، امید است انتخاب شما منشاء تحول و توسعه و پیشرفت در استان باشد.
حسن حسین نژاد 1 مهر 1395
از صمیم قلب این انتصاب را حضور برادر متواضع و اخلاقی ومتخصص جناب آقای دکترگلچوب تبریک عرض مینمایم برادر شما حسن حسین نژاد
م. لاریمی 1 مهر 1395
فضل الله یوتیه من یشاء والله واسعٌ علیم
بلی این چنین است فضل خدا که بر هر که خواهد نماید عطا

جناب آقای دکتر گلچوب

باسلام
خدا را شاكریم كه با عنايات خود برگي ديگر بر افتخارات و شايستگيهاي جنابعالي افزوده شد ، در کمال ارادت و امتنان و با کمال مسرت انتصاب بجا و شایسته ی حضرت عالی که از سرمایه های ارزشمند انسانی در بدنه سازمان صنعت و معدن و تجارات استان بوده (( که متاسفانه مورد بی مهری و غفلت مدیران ارشد این وزارتخانه بوده )) را به عنوان مدیر کل اقتصادی و امور بین الملل استانداری مازندران ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی حوزه اقتصادی استان را مسالت دارد.
و شکر الله سعیهم

ارادتمند شما : لاریمی
اکبری فوتمی 1 مهر 1395
جناب آقای دکترمهدی گلچوب

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیرکل اموراقتصادی وبین الملل استانداری مازندران که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

همکاران نقلیه ساختمان شهید بابایی 31 شهريور 1395
تبریک و ارزوی موفقیت برای جنابعالی.
طرفدار 31 شهريور 1395
مراسم توديع خانم دكتر نبوده بلكه خانم كه لياقتش بيشتر از اين است بعنوان مدير كل جذب و سرمايه گذاري انتخاب شد لطفا در ارسال خبر دقت شود .
بينام 31 شهريور 1395
لطفا در ارسال خبر دقت گردد : مراسم توديع نبوده است بلكه مراسم معارفه مديران ستادي استانداري بوده است كه خانم دكتر واثقي بعنوان مدير كل جذب و حمايت از سرمايه گذاري انتخاب و آقاي دكتر گلچوب بعنوان مدير كل اقتصادي استانداري مازندران از سوي استاندار محترم منصوب گرديدند .
نا شناس 31 شهريور 1395
انتصاب خانم دكتر واثقي كه نشان از لياقت و شايستگي ايشان مي باشد از صميم قلب تبريك عرض مي نمايم .
پورکیا 31 شهريور 1395
دوست ارجمند جناب آقای دکتر گلچوب
از صمیم قلب حسن انتخاب جنابعالی از سوی استاندار محترم را تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت بیش از پیش حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم
بنده خدا 1 مهر 1395
تشکردارم ازهمه دوستانیکه اقدام به ارائه نظرفرمودن!!روی سخنم با اون دسته
ازعزیزانیست که درجلوی نظرات دوستان بعنوان مخالف اعلام نظرمیفرمایند است!
اینکه دلیل اعلام نظرمنفی چیست؟؟با انتصاب جناب گلچوب مخافید؟ یاباشخص نظردهنده؟؟ماهمه مسلمانیم .وقضاوت نامشخص کارخوبی نیست!!!
خوشبینانه ترین نظراینه که آدم اینوبحساب حسادت میذاره!خداهمه روعاقبت بخیرکنه!!
جواد ناصحی 1 مهر 1395
جناب آقای دکتر مهدی گلچوب
انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیرکل اموراقتصادی وبین الملل استانداری مازندران
که نشان از شایستگی،علم و درایت شما دارد را صمیمانه تبریک میگویم
بامید موفقیت های روز افزون برای شما دوست عزیز
محمد مهدی حبیب نژاد 1 مهر 1395
جناب آقای دکتر گلچوب. نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مدیر کل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مازندرا ن تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم.
و شکر الله سعیهم
قاسم پور خوشرودی 3 مهر 1395
استاد گرامی جناب آقای دکتر گلچوب
خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مدیر کل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداریتبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.
رضا فلاح 4 مهر 1395
جناب آقای دکتر مهدی گلچوب انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تبریک عرض میکنم. پیشرفت روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم
زماني 4 مهر 1395
جناب اقاي دكتر گلچوب خبر مسرت بخش انتصاب بجا و شايسته جنابعالي به عنوان مدير كل امور اقتصادي وبين الملل استانداري مازندران صميمانه تبريك عرض مي نمايم. ارادتمند شما زماني . محموداباد
محمد حسن پور درازکلا 4 مهر 1395
جناب آقای دکتر مهدی گلچوب انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تبریک عرض میکنم. پیشرفت روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم
ناشناس 11 مهر 1395
تبریک به دوست عزیزم دکتر گلچوب -انشاا..موفق و موید باشید...روستای لزیز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.